Jualan Makanan Ringan Moden & Tradisional Dengan Pembelian Mudah Secara Online

Thursday 1 September 2016

MURUKU GERIGI


  
      Bagi penggemar maruku/meruku/muruku jangan ketinggalan untuk merasai keenakan muruku berbentuk gerigi ini. Kod Produk ZA02. Sila lihat Senarai Harga Produk untuk maklumat harga. Terima kasih.

1 comment:

  1. Assalamualaikum dan salam sejahtera….
    Perkenalkan diri saya, Farah dari Jehan Kerepek. Jehan Kerepek adalah satu kilang di Banting yang mengeluarkan dan menjual produknya secara borong kepada pemborong pemborong seluruh Malaysia. Kami menawarkan harga yang amat berpatutan kepada pemborong pemborong diluar sana. Kilang ini menawarkan pelbagai jenis kerepek untuk dinikmati oleh semua lapisan masyarakat. Kami amat menjaga kualiti kerepek kami dari segi semua aspek.
    Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi 03-31802834 (Encik Zaihan @ Cik Farah) atau ws 014-2371942 (Cik Farah) pada waktu pejabat.
    Makluman tambahan. Pihak kami memohon maaf, kerana pihak kami belum lagi berurusniaga secara retail...ataupun belian kecil..semuanya dgn urusan borong ataupun bundle pack besar...mohon maaf sekali lagi...
    Kepada usahawan dan juga peniaga2 boleh berurusan dgn pihak kami melalui talian 0331802834 @ 0142371942 seperyi yang tertera..waktu pejabat... Sekian harap maklum :)

    ReplyDelete